Sider

lørdag 23. april 2011

Free fallin'

Jeg har litt problemer med å nyte øyeblikkene her og nå, og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne få det til. Det er nå tre dager igjen av påskeferien, og jeg kjenner panikken tar meg fordi det er så kort tid, og jeg har så mange ting jeg vil gjøre.





Lovet å komme med bilder fra syinga vår, men det løftet må jeg dessverre bryte. Det eneste som ble helt ferdig var min venninnes toalettmappe, og det har hun reist avgårde med, så i stedet får jeg by på noe som i hvert fall er sydd i år.



Dette er en løper som jeg har funnet oppskrift til i bladet "My quilt". Har gjort litt om på det opprinnelige mønsteret.

Skulle gjerne lagt til flere bilder, men hver gang jeg prøver, legger de seg til akkurat der de ikke skal ligge, slik at det blir umulig for meg å legge til riktige kommentarer til bildet. Så om noen vet hvordan man gjør det, så er det bare å gi noen hint...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar